• ¡En oferta!
Comprar Juego educativo Formar Paraules
  • Comprar Juego educativo Formar Paraules
  • Comprar Juego educativo Formar Paraules
  • Comprar Joc Educatiu Formar Paraules - Catalán
  • Comprar Joc Educatiu Formar Paraules - Catalán
  • Comprar Joc Educatiu Formar Paraules - Catalán Oferta

Joc Educatiu Formar Paraules - Catalán

9,95 €
Impuestos incluidos (UE) Entregas en 24 o 72 Horas. Según seleccione en la compra o tipo de entrega - Descripción corta

Català. El Joc Educatiu Formar Paraules ajuda els nens a introduir-se al món de la lectura i la formació de les seves primeres paraules, a través d'un sistema de fitxes autocorrectives. Inclou 48 paraules repartides en 9 taulers diferents.

A cada fitxa apareixen diferents imatges i, els petits, han de completar la paraula que correspon a aquesta imatge.

Cantidad
En Existencias

Oferta Puzzles 500 a 1000 Piezas e Infantiles

con vale:  Rompecabezas

Declarada Web de confianza. Contigo desde hace 21 años,

Ver las opiniones de los clientes en Juguetería TrisTras

- ¡¡Si no encuentras lo que buscas!!

Buscar por Categorias

¡¡¡Puedes pagar tu compra, a plazos!!!

  Tus preguntas

Las Preguntas más habituales, las encontrarás (pulsando aquí)

  Coste del envío

Gratis + de 54 e. std Península, Usted Selecciona Tiempo y Modo de envío.24 H, etc. . (info Pulsar)

  Política de devolución sencilla

Dispone 30 días para devolver,. menos. disfraces -acc. y V.batería ver más (pulsar aquí.)

Català. El Joc Educatiu Formar Paraules ajuda els nens a introduir-se al món de la lectura i la formació de les seves primeres paraules, a través d'un sistema de fitxes autocorrectives. Inclou 48 paraules repartides en 9 taulers diferents.

A cada fitxa apareixen diferents imatges i, els petits, han de completar la paraula que correspon a aquesta imatge.

Joc Educatiu Formar Paraules en Catalá

Idioma: Juego en catalán

Contingut:

8 làmines amb 48 paraules.

Introducció:

Amb Formar paraules l’infant es familiaritza amb l’abecedari i l’ortografia, aprenent a formar paraules i a lletrejar-les.

Tot jugant els infants s’iniciaran en el respecte a les regles i desenvoluparan la seva sociabilitat. Els pares, mares i educadors, a més d’explicar-ne el funcionament, podran ser també excel·lents companys, ampliant així el valor educatiu del joc.

Com s’hi juga?

El sistema de fitxes autocorrectives permet a l’infant trobar tot sol la resposta adequada en cada cas, ja que les fitxes només encaixen en el seu lloc correcte i sap d’aquesta manera que ha escrit la paraula correctament.

Cada làmina conté paraules sobre el mateix tema, llocs o situacions.

1- Un sol jugador:

A. Es tria una làmina amb el tema desitjat. Es treu la primera lletra de cada paraula. Es mesclen les sis lletres que hem obtingut. Tot seguit l’infant ha de col·locar cadascuna en el seu lloc corresponent.

Per referir-nos a cadascuna de les lletres, podem acompanyar les explicacions amb el so de cadascuna d’elles, pronunciant paraules que continguin aquell so, per exemple: a - avió, d - dofí, x - xilòfon, f - formatge.

Un cop fet això, l’infant pot llegir en veu alta cadascuna de les paraules encertades.

B. Un cop l’infant és capaç de col·locar correctament les inicials, es pot passar a un nivell de dificultat superior. Es treuen totes les lletres d’una paraula i es barregen.

Tot seguit es nomena la paraula i l’infant ha de formarla correctament tot encaixant les fitxes en el seu lloc corresponent. I així successivament, paraula rere paraula.

C. El nivell màxim de dificultat consisteix a treure totes les lletres d’una làmina per formar totes les paraules.

2- Més d’un jugador:

JOC DE MEMÒRIA

Es prenen tantes làmines com jugadors hi hagi. Es treuen totes les fitxes i es deixen escampades damunt la taula de cap per avall.

Per torns, cada jugador descobreix una fitxa: si encaixa en la seva làmina la hi col·loca, i si no, ha d’ensenyar-la a la resta de jugadors i tornar a deixar-la altre cop de cap per avall. Seguint aquesta mecànica de joc, el guanyador serà el primer jugador que hagi completat la seva làmina.

Si es vol simplificar el joc, es poden deixar les fitxes que no encaixin de cara amunt, de manera que els altres jugadors podran, si ho desitgen, agafar-ne alguna durant el seu torn.

LA SERP

Primer es tria el tipus de làmina amb què es vol jugar. Es treuen totes les fitxes i es col·loquen barrejades de cap per avall. Tot seguit es reparteixen tantes fitxes com caselles buides tingui cada jugador a la seva làmina.

Els jugadors, sense mostrar les fitxes als altres, hauran d’intentar col·locar totes les que puguin a la seva làmina.

Les fitxes que sobren es deixen de cap per avall al costat de cada jugador. Per torns, s’ha d’agafar una fitxa del jugador de l’esquerra: si encaixa a la seva làmina la hi col·loca, i si no se l’ha de quedar i col·locar-la de cap per avall juntament amb la resta de les seves fitxes.

Seguint aquesta mecànica de joc, el guanyador serà el primer a completar la seva làmina.

LA SORPRESA

Per jugar s’ha de fer servir una bossa de tela o plàstic opaca on es col·locaran totes les fitxes de les làmines que entren en joc (tantes com jugadors). Cada jugador, per torns, agafarà una fitxa.

Si encaixa en la seva làmina la hi col·loca, i si no la retornarà a la bossa. El guanyador serà el primer a completar la seva làmina.

Si es vol simplificar el joc, es poden deixar les fitxes que no encaixin de cara amunt, de manera que els altres jugadors podran, si ho desitgen, agafar-ne alguna durant el seu torn.

Llista de làmines i paraules:

- Accions: Llegir, nedar, dormir, saltar, córrer, patinar.

- Aliments: Flam, pastís, pinya, poma, iogurt, patates.

- Animals: Vaca, abella, girafa, balena, ratolí, tortuga.

- Música: Arpa, violí, flauta, piano, xilòfon, tambor.

- Professions: Jutge, pintor, paleta, metge, policia, bomber.

- Sentiments i sensacions: Fred, calor, trist, por, feliç, cansat.

- Posicions: Lluny, sota, davant, sobre, darrere, dins.

- Transports: Tren, avió, camió, cotxe, autobús, barca.

63661-104
5 Artículos

Ficha de datos

Edad Recomendada
5 a 8
Todas las opiniones de producto cumplen con la DIRECTIVA (UE) 2019/2161